Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Βραχιόλι τριπλό από δέρμα ή καουτσούκ (brecelet made of leather or rubber)

View my etsy shop

Επειδή πολύς ντόρος έχει γίνει με τα βραχιόλια της Μενεγάκη, αλλά εμένα δεν ταιριάζουν τόσο πολύ στο στυλ μου και μου φαίνεται πονοκέφαλος να έχω να ανοιγοκλείνω 10 διαφορετικά βραχιολάκια, σκέφτηκα αυτό το ενιαίο τριπλό βραχιόλι. Το συγκεκριμένο είναι από δέρμα, μπορεί όμως να γίνει και από καουτσούκ. Οι χάντρες, που εδώ είναι
κεραμικά ζωάκια και γυάλινο ματόχαντρο, είναι δεμένα πάνω στον κορμό με επάργυρο λεπτό σύρμα. Τέλος, πολλές όμορφες και διαφορετικές εναλλακτικές υπάρχουν για το κούμπωμα, το οποίο μπορεί να φαίνεται και αυτό ως στολίδι. 



1 σχόλιο:

  1. ΟΥΤΕ ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ!!!ΤΟ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞΥΠΝΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΟΙ ΚΕΡΑΜΙΚΕΣ ΧΑΝΤΡΟΥΛΕΣ ΓΛΥΚΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΟΦΑΚΙ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή