Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Κρεμαστό- καδράκι με εικόνα "Starry Night " (Vincent van Gogh) και υγρό γυαλί

View my etsy shop

Ανάρτηση της τελευταίας στιγμής σήμερα, καθώς ήρθε τριήμερο και είπαμε να απουσιάσουμε σαν παιδιά και εμείς. Έτσι λόγω έλλειψης χρόνου σας δείχνω έτοιμο το καδράκι με υγρό γυαλί από προηγούμενη ανάρτηση. Προοριζόταν για σκουλαρίκι αλλά βγήκε ολίγον τι μεγάλο, οπότε ταίριαξε καλύτερα σε ένα δερμάτινο κορδόνι ως κρεμαστό. Νομίζω ότι ο φωτισμός σε αυτές τις φωτογραφίες βοήθησε περισσότερο από τις προηγούμενες.


11 σχόλια:

  1. Όλα τα λεφτά το καδράκι ξαδερφούλα μου!! και διάλεξες και ένα από τα αγαπημένα μου έργα τέχνης! αντε, καλά να περάσετε το 3ήμερο και να προσέχετε!! φιλούρες!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ομορφο το κρεμαστο..τελοιο..καλη Σαρακοστη..να περασεις ομορφα..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ όμορφο!!!Το υγρό γυαλί είναι πολύ ωραίο υλικό,αλλά εγώ ακόμη δεν έχω καταφέρει να το δουλέψω σωστά:(Πού θα μου πάει...Το καδράκι σου είναι τέλειο πάντως!!!
    Καλά Κούλουμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΚΑΔΡΑΚΙ ΣΟΥ!!!ΤΕΛΕΙΟ!!!ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!!ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επιστροφή από τριήμερο (μπου χουουου!) και χάρηκα πολύ με τα σχόλιά σας!! Ελπίζω και εσείς να περάσατε τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εύχομαι να πέρασες τέλεια!!! Το καδράκι σου είναι άπαιχτο!!! Καλή Σαρακοστή και καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κική μου πέρασα πάρα πολύ όμορφα παρόλο που ήμουν συνεχώς με τα χαρτομάντιλα, καθώς αυτό το κρύωμα δε με έχει αφήσει ακόμη! Καλή Σαρακοστή και σε σένα, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλως σε βρηκα!!! Αυτος ο πινακας του Βαν Γκογκ ειναι απο τους αγαπημενους μου! Εχει μια τοσο δικη του ατμοσφαιρα...
    Πολυ ομορφη η ιδεα σου να γινει μενταγιον!
    Και με μια μικρη βολτιτσα στο σπιτακι σου ανακαλυψα και αλλες υπεροχες δημιουργιες! Μπραβο κοριτσακι μου!!!
    Φιλια και ...θα τα λεμε! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχ αυτός ο Βίνσεντ! μοιραίος!
    έκανα αυτή την εικόνα σε παζλ και βασανίστηκα αρκετά!
    καλό Μάρτη, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ένα όμορφο καδράκι που θα στολίζει όμορφα τον λαιμό.Γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή