Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Antique βιβλίο κρεμαστό από πολυμερικό πηλό

View my etsy shop

Μετά από μια αποτυχημένη προσπάθεια για κρεμαστό-βιβλίο από μέταλλο - δε μου άρεσε καθόλου το αποτέλεσμα, αλλά θα το ξαναπροσπαθήσω,δεν το βάζω κάτω - κατέληξα σε κρεμαστό από πολυμερικό πηλό. Τα βιβλία γενικά μου αρέσουν πολύ και απορώ πώς μέχρι τώρα δεν είχα κάνει κάτι ανάλογο! Η λεπτομέρεια που σκέφτηκα κατόπιν εορτής γιατί το είχα ψήσει ήδη, ήταν να χρωματίσω λίγο το άσπρο κομμάτι που χρησιμεύει για σελίδες, ώστε να δίνει μια πιο vintage και antique όψη. Δεν πειράζει, στην επόμενη απόπειρα. Δεν έχω καταλήξει ακόμα, αν θα δείχνει καλύτερο με αλυσίδα ή με μαύρο κορδονάκι. Ακούω γνώμες.


3 σχόλια:

  1. Τι ωραια ιδεα και τι λεπτομερεια !!! πανεμορφο Σοφη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο το έφτιαξες, δεν τα καταφέρνω με το πηλό αυτό.Θ σου φανεί περίεργο μα ήμουν και κεραμίστρια χρόνια και τώρα λόγω κόστους του φούρνου φτιάχνω με ψηχρό πηλό.Με το πολυμερικό δεν τα καταφέρνω..ίσως δεν τον αγαπάω και αρνείται το χέρι μου!! χι! χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή